Kedves Olvasóm!



Bizonyára észreveszed, hogy az ételek egy - két hozzávalót illetőleg kissé reformosra sikeredtek. Sajnos, igen... ez szándékos. Lehetőség szerint mennél kevesebb szénhidrát és zsírtartalmú hozzávalót használok, mindemellett amennyire csak tudom, ígérem, hogy megőrzőm az itáliai konyha jellegzetességeit!

Teszem mindezt azért, mivel sajnos az olasz konyha (Isten áldotta) jellegéből adódóan a csábítást időnként egy - két (három, négy,...) plusz kiló is követi, így szenvedélyemnek csak úgy tudok jóérzéssel hódolni ha nem érzem, pláne nem látom ennek "eredményét" magamon. Megértésed hálásan köszönöm!

Baráti üdvözlettel,
Caprice

2009. június 14.

Színes tejfölös gomba

A következő "színes" tejfölös gombát 10 perc alatt elkészítheted, mégis izgalmas telt ízeket varázsol a vasárnapi asztalra, a sok finom zöldség mediterrán harmóniája a tejfölös szósszal, és egy kevéske tésztával: a klasszikus konyhaművészet reformkori köntösben.


Elkészítéséhez az alábbi dolgokra lesz szükséged:
1- 1 db piros vagy/ és zöld paprika
2 fej hagyma
8- 10 fej gomba
1 pohár tejföl
fokhagyma
kakukkfű
citrom

A hagymát olívaolajon megpirítottam egy kevés tört fokhagymával, belekockáztam a gombát és a paprikát, majd együtt megpároltam őket, egy kis kakukkfű és só társaságában. A tészta közben fő... :)

Mikor a zöldségek megpárolódtak beleborítottam egy pohár tejfölt, aki levesesebben szereti az használhat két tejfölt is (ez esetben én nem egy kicsi hanem egy 0.5 l nagy részét felhasználtam). A további fűszerezéshez sót, borsot használtam, illetve ízlés szerint, én egy fél citrom levét is: a citromtól az ízek olyan frissek, üdék lesznek, nagyon sokat emel az ételek ízének intenzitásán. Egy pár perc míg összefőnek az ízek és még forrón mehet rá a csiga vagy csavart tésztára.

Garantálom Neked, hogy több időbe telt leírnom, mint elkészítenem!:)

Jó étvágyat az ebédhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése