Kedves Olvasóm!



Bizonyára észreveszed, hogy az ételek egy - két hozzávalót illetőleg kissé reformosra sikeredtek. Sajnos, igen... ez szándékos. Lehetőség szerint mennél kevesebb szénhidrát és zsírtartalmú hozzávalót használok, mindemellett amennyire csak tudom, ígérem, hogy megőrzőm az itáliai konyha jellegzetességeit!

Teszem mindezt azért, mivel sajnos az olasz konyha (Isten áldotta) jellegéből adódóan a csábítást időnként egy - két (három, négy,...) plusz kiló is követi, így szenvedélyemnek csak úgy tudok jóérzéssel hódolni ha nem érzem, pláne nem látom ennek "eredményét" magamon. Megértésed hálásan köszönöm!

Baráti üdvözlettel,
Caprice

2009. augusztus 4.

Kakukkfüves gombaragu barna rizzsel

A gomba bármilyen formában, bármikor szereti a kakukkfüvet, mondhatnánk azt is, hogy a fokhagyma és az olíva mellett ez a legjobb barátja, ezért ne feledjük el használni, ha gombát készítünk!

Gombaragumat most az alábbi hozzávalókból készítettem el:
2 fej lilahagyma,
petrezselyem,
kakukkfű: ezt mind olívaolajon megpároltam. Ezután 1 kg megtisztított gombát adtam hozzá, só, bors. Majd mikor kellőképp megpárolódott az alap, 1 egész nagy pohár tejfölt öntöttem bele és lassú tűzön hagytam összeérni az ízeket úgy jó 10 percig. Aki szereti a friss ízeket, facsarhat tehet bele még egy fél citrom levét is..., én most barna rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése